neea.se

onsdag, september 06, 2006

Detaljer!

Aem´kei är ett märke som man alltid blir överraskad över! Även om man sett o känt på kläderna flera gånger så säger man det igen när man ser nya kollektioner; "Så mjuka!", "Vilka härliga detaljer!"
De ÄR verkligen supermjuka! Men mitt favvo är detaljerna! Det kan vara en ganska enkel tröja, men så har den det där lilla extra. En söm i en annan färg, märkesplaceringen, lappen på utsidan eller.. ja, varför inte en blåsfisk?!
Okej den kanske inte räknas som en detalj, men den är ju så rar!! Går liksom inte att låta bli när man väl sett den..

Jag förstår att det kan vara svårt att handla på nätet.. Man får ju inte prova grejerna och hur ska man veta om det är bra kvalité? Hur ska man kunna lita på vad de säger, alla vill ju sälja sina prylar? Inte det lättaste.. Jag antar att man helt enkelt får chansa den där första gången, eller lyssna på vad andra har att säga. Vi på neea.se börjar nu känna att vi får feedback från massvis med nöjda kunder, och det är ju egentligen den bästa reklamen! Vi pysslar ju bara med detta på vår fritid än så länge men vi har ju inget att vinna på att snacka en massa skit om våra grejer! Vi tror på att vara personliga och marknära, köra på det man tycker om och göra det fullt ut!



Så tro mig.. Jag lovar att Aem´kei-stuffet är bland det skönaste du tagit på dig! Plus att man blir glad av dem! Som Ag skrev igår kommer vi lägga ut de nya sköna höstprylarna i helgen, väl mött då!!

Kramar AL.





Antal besök i dag: