neea.se

lördag, december 23, 2006

Förhandspeak!

Ja mina vänner.. Julen närmar sig med stormsteg (och jag har äntligen tre dagars ledigt från det vanliga jobbet, känns mycket välbehövligt)! Men efter att julbestyren e över så brukar ju något som kallas mellandagsrea ta vid och det skulle vi här på neea.se oxå vilja ta fasta vid!
Jag kan avslöja att i luckan imorgon julafton drar denna rea redan igång och kommer att vara ända fram till nyår. Det blir 20% på ALLT (med undantag från One Of A Kind-kategorin samt Steven Shein-smyckena). Mellandagsrea brukar innebära rusning, så även här på nätet, så passa på att starta i tid! Bara ett litet stalltips.. ;)

Sådär ja.. Ha en skön julafton nu! Själv har jag redan börjat mysa och önskar mig bara mjuka paket! ;)
Stor kram
//alice

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gott Nytt År NEEA!! Kram Nina

4:28 em  
Blogger neea.se said...

Tack det samma Nina!!!
Kramar Agneta

12:15 em  
Blogger Dominika Starańska said...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

1:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: