neea.se

tisdag, maj 16, 2006

Paul Frank is your friend

Får jag presentera min vän Julius.. Eller rättare sagt Allas Vän Julius med tanke på att Paul Franks motto lyder "Paul Frank is your friend". Med apan Julius i spetsen följer ett gäng goa karaktärer bakom märket som bara blivit mer och mer populärt.

Julius är en hjälte och allas vän, en allround-go kille som alltid har svar på tal i en värld av kaos. Han har en kusin som är en elakare och en mycket mera cynisk version av honom själv. Han kallas, kort och gott,
Devil Julius. Han gör allt för att ställa till problem och är tyvärr försedd med elaka krafter. Själv tycker han att han är världens geni..

I Paul Franks fantastiska kollektion ser vi Julius och hans vänner i alla de former och alltid på uppdrag. En annan av mina favoritkaraktärer är stackars Worry Bear. Han är, som namnet antyder, rädd för att det ska hända något hemskt så fort han går utanför dörren, eller kanske att den där korven han åt i förra veckan inte var särskilt fräsch.. Eftersom han alltid är förberedd på det värsta går han jämt runt med en picknickkorg med plåster, bandage, sax, tejp och.. ja, you name it! Han påminner mig om mig själv, suck..
Vem är Din favorit? Kolla gänget på www.paulfrank.com! Och som sagt, håll ut! Sommarkollektionen kommer.. snart.. With Julius and Friends!

Love//al.

Antal besök i dag: