neea.se

måndag, oktober 02, 2006

Höst=förkylningar och inspiration

Har suttit hemma med snorig näsa och värkande kropp idag, eller ja.. inte suttit kanske utan snarare halvlegat i världens skönaste fåtölj som vi faktikst har äran att äga! Har suttit och tittat i modetidningar och njutit av att jag faktiskt kunde göra det hur länge som helst utan nåt som helst dåligt samvete, jag har ju vart sjuk! Jag har fått uppslag och nya drömmar och har redan gjort en mycket lång önskelista i huvudet. Höstiga koftor, rejäla kjolar, snygga stövlar (har iofs redan laddat med ett nytt par att använda när sommarvärmen tänker lägga sig), halsdukar och annat sånt där gott som man känner för när man vet att hösten står och väntar runt hörnet.. Och man känner absolut inte för nåt annat än precis det heller!
Vill bara frossa i massor och köpa in till butiken men nu e det ju faktiskt lite nya upptåg på väg in så jag får väl hålla mig till tåls lite.. Det ska bland annat bli jättespännande med Agnetas projekt One Of A Kind! Kan också utlova en nyhet till bloggen, men det ska Aggi oxå få berätta lite mer om snart!
En av mina favoriter som oxå ligger och inväntar hösten på min hatthylla är Elisa, halsduken från Aem´kei som är mjuuuuuk och låååång!
Nej hörni, lite C-vitamin och läggdax nu tror jag så kanske jag kan jobba imorrn! Såhär har jag för övrigt haft det idag..


Supergoa soffan, Paul Frank-linne och American Apparels California Fleece Pant (sköööna!)
Yours//al.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du är bättre!! Känner mig också lite krasslig : (!

1:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: