neea.se

tisdag, november 07, 2006

Nya friska tag!

Då var man tillbaka från en helt underbar vecka i Nice. Jag, sambon och svärföräldrarna har hunnit med att ta pulsen på Monte Carlo, äta glass i Italien och spana in lyxkryssare i Cannes. Självklart har jag även hunnit med en del skön shopping, det fanns många butiker som föll mig i smaken i Nice. Jag köpte bland annat en snygg svart vinterjacka med hög krage från Zara, riktigt skön att ha stormiga höstdagar som denna. Passade även på att köpa doppresent till Mickes lilla dotter (mitt fadderbarn) Linnea som döptes i helgen. I Nice absolut mysigaste leksaksaffär hittade jag ett litet smyckeskrin med en dansande ballerina som fick följa med hem. Svårt det där med presenter.... Eftersom vi har fått många små nya bebisvänner i kompisskaran så har vi bestämt oss för att ta in lite Small Paul till småfolket. Även de minsta vänner måste ju ha möjlighet att hålla stilen. Till sommaren eller möjligtvis till våren kommer Small Paul att dyka upp hos oss.

Innan jul kommer vi få in en del nytt på lager. Följande kommer att dyka upp ngn gång under November/december:

*Nytt från David & Goliath, några tees, långärmat, myntbörs med döskallar, armband m.m
*Halsband och örhängen från Steven Shein. Bland annat horsie i guldfärg.
*Lite sköna strumpor och hängslen från Blammo.
*Tre nya designers i kategorin One Of A Kind.

Visst låter det bra, många sköna julklappar att önska sig...(visst är det knas att det snart är dags att handla julklappar).

Peace//Agneta

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh steven Shein.. vilka halsband kommer ni ta in?? Syrran och jag har surfat runt på hans hemsida och förälskat oss i massor av snygg halsband. När tror ni de dyker upp??

2:25 em  
Blogger neea.se said...

Hej tjejen!!
Ja visst är hans smycken underbara, jag vill ha alla själv!! Men eftersom vi trots allt är lite realistiska här på neea
:-( så har vi bara beställt två olika sorters halsband och tre olika sorters örhängen i första beställningen. Säljer de som smör så lovar jag att nästa beställning kommer att bli betydligt större!

Beträffande halsbanden så valde vi The Horsie i gold mirror och The Locket mirror. Beställningen skall dyka upp här ngn gång strax innan jul. Vill ni förbeställa så skicka ett mejl.

Kramar Agneta

5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: