neea.se

tisdag, augusti 15, 2006

Inför hösten..

Jag kände igår att det rent officiellt blivit höst! Alla turister har (äntligen) lämnat stan plus att det regnade och endast var 19 grader när jag gick till jobbet på morgonen.. Helt plötsligt började jag tänka på sånt som långarmade tröjor och skor som inte är flip flop, något jag inte ägnat en enda tanke de senaste två månaderna!
Tycker jämt att början på hösten är mysig, man får tända ljus o använda duntäcket igen..
Men än är det bara augusti och jag tror att det kommer en sväng av sol o värme innan det där tar över! Passa därför på att njut i våra favvo-Aem´kei-plagg Elena & Gisella, de är som gjorda för svala kvällar och finns oxå på rea nu! Snart kommer de där varma godingarna in och då frossar vi i dem istället! Aem´kei har en fantastiskt söt blåsfisk i sin höstkollektion! Jag vet det låter knas, men den e sjukt rar! :)

På me gympadojjorna! //al.


Antal besök i dag: