neea.se

tisdag, juni 20, 2006

Härliga happenings!

I dag har jag en dag off från mitt heltidsjobb, vilket är underbart! Jag och sambon ska passa på att göra lite utflykter i dag, får se vad vi hittar på för något. Kanske en skön shoppingrunda ner till Helsingborg eller en stor glass och lite sol på Tylösand. Det finns mkt härligt att hitta på varma dagar som denna.

På neea kommer det att hända en del roliga saker framöver. Jag håller för fullt på med att designa ett par nya, lite crazy öronhängen i silver. De kommer antagligen att läggas ut nästa vecka. Sedan har vi lite funderingar på att lägga upp en ny kategorie som kommer att kallas "nya designers" eller något liknande. Där kommer alla med designerdrömmar att kunna sälja sina alster, förutsättningen är att de har ett företag.
Känner du kanske någon som är intresserad?
Dessa planer är än så länge under bearbetning och det är inget som är färdigt ännu, förutsättningen är ju självklart att vi hittar några designers som vill sälja via oss....

De produkter som säljer bäst på neea.se just nu är:
1) Flip flop från Paul Frank

2) Winnebago ride från Paul Frank3) Bambi Sketch från Ink+Paint

Ha en skön dag i solen!

Peace Ag

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Såg att du sökte designers,jag gör halsband och baskrarmm.
Kola in min sida!
http://alphabetcity.blogg.se/

6:49 em  
Blogger neea.se said...

Hej "ladyluck" kul att du är intresserad av att sälja via oss!!
Vi kommer att höra av oss!
Om det är ngt du undrar över så skicka gärna ett mejl till info@neea.se

Ha en skön dag & fortsätt att designa.. //Ag

3:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: