neea.se

lördag, juli 08, 2006

ÄNTLIGEN!

Ja äntligen har vi pallrat oss loss från våra annars så fullbokade liv och fotograferat lite av våra nya Paul Frank-prylar! Vi intog en strand strax norr om Halmstad, plockade me en grill och lite käk och tillbringade kvällen där. (Det är ju först framåt tio-tiden som vädret börjar bli behagligt nuförtiden!) Vår modell är den alltid så sköna Linda, som för övrigt är Agnetas lillasyster (ifall vi inte nämnt det innan).. Plockade ut några sköna bilder på strand-gänget, som togs efter att vi var klara me den viktigaste fotograferingen.. Så det e såhär vi ser ut!

Syskonen Linda & Agneta

Företagsägarna Alice & Agneta
Vår fantastiska fotograf Becca!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! jag förstår inte... på sidan är det tal om att ni säljer saker... men var?

HIttade bloggen via en annan blogg som lades ner i våras. ...vilken jag i sin tur hittade när jag googlade "vintage klänning" :)

Finns för övrigt galet mycket snygga vintagklänningar på Tradera just nu... det var därför jag sökte efter nån som bloggade om sånt .. och det gjorde du ju förr..

12:03 fm  
Blogger neea.se said...

PÅ www.neea.se så klart!!
Visst gillar jag vintageklänningar, får kika in på tradera!

5:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: