neea.se

torsdag, oktober 05, 2006

Farfarströjan, höstens lagerpålager trend!

Nu har vi fått in påfyllning av AA-linnena samt två färger till av den underbara farfarströjan. Det är så kul att kunna erbjuda er kunder en tröja som både är av bra kvalité och billig. Farfarströjan passar dessutom bra in i höstens lager på lager trend. Nu när vädret har börjat bli lite mer höstlikt så känner jag för att dra på mig mjuka och varma kläder, tända stearinljus och mysa i soffan med någon bra bok. Har precis läst ut Änglar och Demoner som jag varmt kan rekommendera för alla som inte har läst den ännu.
Om c:a två veckor så kommer vi att få utökning i bloggskaran här på neeabloggen. En ung tjej ifrån Sthlm som ägnar mycket av sin tid åt just mode ska göra några blogginlägg i månaden. En närmare presentation av vår nya bloggvän kommer om några dagar. Jag ser fram emot att hälsa henne välkommen till oss!

En viktig sak som jag vill slå ett slag för är att stödja den pågående Bröstcancerforskningen. Nu kan du faktiskt både shoppa och göra nytta samtidigt. Nina som driver butiken UnikDesign säljer nu ett specialldesignat armband, där allt överskott går till just Bröstcancerforskning. Nina, som jag har haft lite kontakt med, är dessutom en underbart trevlig person och detta tycker jag är ett mycket bra initiativ utav henne. En stor Eloge till Nina och UnikDesign!

Ta vara på dagen//Agneta www.neea.se

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ni är för goa! Det är viktigt att vara med och stödja forskningen!

Förtydligande är att hela summan går oavkortat till Rosa Bandet!

Kram till er!!

10:14 em  
Blogger neea.se said...

Visst är det viktigt..och ännu bättre att hela summan går till Rosa Bandet! Ber om ursäkt för felskrivningen, tur att du är uppmärksam Nina!!

Kram på dig

9:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: