neea.se

söndag, februari 18, 2007

Melodifestival!!

Såhär års lever jag mer eller mindre för lördagarna.. Nä skämt åsido, men "yes, i´m a schlagernörd"! Stör mig på folk som dissar melodifestivalen men som ändå sen ska diskutera den! De tycker först att det e så fjantigt o förståååår inte hur så många människor kan tycka att det e bra, men sen ska de ändå tjafsa om rätt låt vann och så vidare.. Lämna snacket åt oss som bryr sig!

Sådär ja.. lite avreagering..

Hur som helst så e modet väldigt intressant i dessa sammanhang och jag kan iallafall bara konstatera en sak: Folk gör som de vill! Jag tycker det e kul hur man blir fullproppad med trender från tidningar, tv och folk, och man får höra vad som e det enda absolut rätta. Sen när det väl kommer till kändisarna i då till exempel melodifestivalen (med 3,2 miljoner tittare!) så e det en herrans blandning o det e ändå ingen som brytt sig! Fantastiskt..
Måns i stilren, helt enkelt skitsnygg, kostym. Sebastian i jag-vet-inte-riktigt men massa rött och ganska rockigt fast ändå lite bohemiskt. Nanne i en galen Lars Wallin-kreation som man först undrade "va har hon på sig" men som i slutet av låten kändes hur ball som helst! Jag diggar de där armbanden med de långa banden! Såna som Ola Lindholm hade på sig i Wild Kids, såna som dock känns mer lämpade på en scen än i en skog..
Nåväl, det e bara att njuta och kort och gott; göra som man vill!
Love
//al


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är ju så kul med melodifestival! Skit samma om låtarna suger ganska ofta :D

3:49 em  
Blogger dddd said...

Jag är lite sugen på att köpa en Trendy wendy-tröja. Hur är de i storleken? Vet du det? Jag ligger mellan 38/40. :)

7:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Vad kul att ni äntligen har fått upp mina mössor, hoppas det går bra!
MVH, LadyLuck

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

miss keepyourdistance:Kul att du gillar Trendy Wendy-tröjan. Storlekarna är normala, skulle rekomendera dig en Medium.

Lady Luck:Japp, det tog ett litet tag, men äntligen är de uppe. Hoppas att du gillar bilderna. Mössorna är underbara!!

Hoppas att ni får en skön Söndag
//Agneta

4:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: