neea.se

onsdag, maj 24, 2006

Visionären neea!

God morgon!!

Ska snart ge mig iväg till skolan, på min sista föreläsning innan examen nästa vecka!! Underbart att fyra års högskolestudier snart är till ända, jag är mäkta stolt över mig själv! Vi tre (Alice, Micke och jag) som äger neea.se har stora visioner både privat och vad gäller vårt företag. Vår förhoppning är att vi i alla fall ska kunna ro illand några av dessa. Nu närmst i framtiden har vi planer på att lägga upp en sida (eventuellt här på bloggen) med en mängd inspirationsbilder på vanliga människor. Det är ju trots allt vanliga människor med härliga, tokiga, roliga och underbara klädstilar som inspirerar mest, detta trots alla modetidningar i världen. När jag surfade runt på nätet för ett par dagar sedan hittade jag just en sådan sida som jag talar om, gå in och låt er inspireras.

Ta vara på dagen // Ag

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

På http://www.stylediary.net kan man också hitta massor av härliga outfits och låta sig inspireras! /Annika

11:21 em  
Blogger neea.se said...

Annika>Härlig sida!!
Tack för tipset! //Ag

8:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

9:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

2:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: