neea.se

söndag, juni 11, 2006

April tävling!

I April hade vi en tävling på www.neea.se, vi ville då bland annat veta vad våra kunder saknar för märken eller prylar hos oss. Detta är en lista på de produkter och märken som nämndes flest gånger:

Surfskjortor från Encore
coola solbrillor
Frank Dandy Superwear
quicksilver
Roxy
Killah
pannband
vans
Cheap monday
Frank Dandy
Paul Frank väskor
Paul Frank trosor
blammos produkter
Stray Boys

Som ni märker, en hel del grejer alltså. Det som är bra med sådana här tävlingar är att vi verkligen får reda på vad våra kunder vill ha. Vi har tagit in trosor från Paul Frank, samt en väska från sommarkollektionen, och vi har spanat in en del sköna prylar från Blammo som vi funderar på att köpa in. Resten av de nämda grejerna får vänta, vår budget säger tyvärr stop. Tävlingen vanns av Maria Englen med motiveringen: Jag vill vinna eftersom jag älskar Elvis!The king is not dead! Sen så lovar jag göra så mycket reklam jag bara kan om jag vinner. Notera,OM jag vinner ;P.

Har du några andra önskningar om vad du tycker att vi borde köpa in till neea.se? Delge oss gärna dina funderingar!

Ha en fortsatt skön dag i värmen! //Ag

Antal besök i dag: