neea.se

söndag, februari 25, 2007

Lite nytt stuff!

Ciao vänner!
Idag har vi lagt upp lite nya accessoarer från David & Goliath, en av dem med det girlpower-boostande budskapet: "I understand - I just don´t care", så skönt.. :) Den andra en supersöt liten myntbörs med en TJEJdöskalle!

Vi har även en nykomling under One Of A Kind-kategorin, Ladyluck på Alphabetcity, med lite sköna mössor som passar alldeles utmärkt såhär i vårvintern, så det e bara för mig att säga.. Trevlig shopping!

Kram al.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag heter Catharina Berg och läser medie- och kommunikationsvetenskap på magisternivå vid Stockholms Universitet. Just nu håller jag på med mitt examensarbete i denna kurs. Till detta projekt har jag valt att titta närmre på modebloggar och därför skulle jag gärna vilja prata med dig om din blogg!

Om du är intresserad av att prata med mig, eller om du vill veta mer om mitt arbete, vore jag tacksam om du kunde höra av dig till mig så snart du har möjlighet till: catharinaberg@hotmail.com.

Vänlig hälsning,
Catharina Berg

1:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Antal besök i dag: